ADISA MOBILE APP

//ADISA MOBILE APP

ADISA MOBILE APP

[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]

Më datë 15 maj në ambientet e piramidës u zhvillua konkursi ADISA MOBILE APP, ku u prezantuan 3 projekt idetë më të mira si dhe u shpall fituesi i çmimit të parë për aplikacionin më të mirë mobile për shërbimet publike. Fituesi Kleo Xhindoli do të jetë përfitues i çmimit të madh prej 500.000 AL.
Tre konkurentët paraqitën projekt idetë e tyre në përputhje me specifikimet që Adisa kishte vendosur për përmbajtjen e këtij aplikacioni. Me anë të këtij aplikacioni qytetarët do të kenë mundësi të rezervojnë biletën e tyre online.
Tre modulet kryesore të tij janë:
1.Rezervimi i biletës online
Me anë të këtij moduli qytetari do të ketë mundësi që të rezervojë rradhën online për marrjen e shërbimeve të ZVRPP në sportelet ADISA Tiranë.
Funksionet kryesore janë:
Krijimi, ndryshimi apo fshirja e një llogarie për të mundësuar rezervimin ;
Rezervimi online i biletës për shërbimet e ZVRPP të ofruara në sportelin e dedikuar ADISA, Tiranë;
Konfirmimi i rezervimit;
Anullimi i rezervimit;
Konfirmimi i anullimit të rezervimit;
Njoftimi në kohë reale i përdoruesve të tjerë për lirimin e orarit;

[images picture_size=”auto” hover_type=”none” autoplay=”no” columns=”3″ column_spacing=”5″ scroll_items=”” show_nav=”yes” mouse_scroll=”no” border=”yes” lightbox=”no” class=”” id=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://www.adisa.gov.al/wp-content/uploads/2017/05/Aktiviteti-ADISA-MOBILE-APP-cmimet.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://www.adisa.gov.al/wp-content/uploads/2017/05/Aktiviteti-ADISA-MOBILE-APP.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://www.adisa.gov.al/wp-content/uploads/2017/05/Aktiviteti-MOBILE-APP-ADISA.jpg” alt=””][/images]

2. Information about Public Services
Making available the 420 Informative Cards as validated by the responsible institutions. These Informative Cards contain information on the documents in order to aply for public services, legal deadline, front offices and relevant tariffs.

3. Call Center
Through the Call Center Module the Citizens will be automatically directed to the Call Center line 118 00 to take information concerning public services.

[/one_full]
2017-05-30T10:38:49+00:00

ADISA MOBILE APP

Në kuadër të Javës së Inovacionit 13-21 Maj, ADISA organizon një konkurs për ideimin dhe zhvillimin e aplikacionit më të mirë lidhur me shërbimet publike. Aplikacioni ka për qëllim të informojë qytetarët për 420 shërbime publike, si dhe të mundësojë rezervimin e biletës për marrje shërbimi pranë sportelit të dedikuar ADISA/ ZVRPP Tiranë.

Ky aplikacion duhet të përmbajë tre module kryesore:

1.Rezervimi i biletës online

Me anë të këtij moduli qytetari do të ketë mundësi që të rezervojë rradhën online për marrjen e shërbimeve të ZVRPP në sportelet ADISA Tiranë.

Funksionalitetet kryesore janë:

  • Krijimi, ndryshimi apo fshirja e një llogarie për të mundësuar rezervimin ;
  • Rezervimi online i biletës për shërbimet e ZVRPP të ofruara në sportelin e dedikuar ADISA, Tiranë;
  • Konfirmimi i rezervimit;
  • Anullimi i rezervimit;
  • Konfirmimi i anullimit të rezervimit;
  • Njoftimi në kohë reale i përdoruesve të tjerë për lirimin e orarit;

 2.Informacion mbi shërbimet publike

Vënia në dispozicion e 420 Kartelave Informative të hartuara nga ADISA e të validuara nga 10 institucione përgjegjëse për ofrimin e shërbimit, me qëllim informimin për mënyrën e përfitimit të shërbimit publik të kërkuar, si dhe për dokumentacionin e nevojshëm për aplikim. Funksionaliteti bazë i këtij moduli konsiston në kërkimin e avancuar të informacionit, që përmbajnë kartelat informative​.

 3.Call center

Me anë të këtij moduli qytetari do të ketë mundësi që të lidhet automatikisht me Call Center për të marrë informacion  mbi shërbimet publike.

Për informacione të mëtejshme kontaktoni ne : informacion@adisa.gov.al

Shkarkoni : Formular aplikimi

Dërgoni aplikimin tuaj në informacion@adisa.gov.al

2017-08-16T10:20:17+00:00