[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]

Më datë 15 maj në ambientet e piramidës u zhvillua konkursi ADISA MOBILE APP, ku u prezantuan 3 projekt idetë më të mira si dhe u shpall fituesi i çmimit të parë për aplikacionin më të mirë mobile për shërbimet publike. Fituesi Kleo Xhindoli do të jetë përfitues i çmimit të madh prej 500.000 AL.
Tre konkurentët paraqitën projekt idetë e tyre në përputhje me specifikimet që Adisa kishte vendosur për përmbajtjen e këtij aplikacioni. Me anë të këtij aplikacioni qytetarët do të kenë mundësi të rezervojnë biletën e tyre online.
Tre modulet kryesore të tij janë:
1.Rezervimi i biletës online
Me anë të këtij moduli qytetari do të ketë mundësi që të rezervojë rradhën online për marrjen e shërbimeve të ZVRPP në sportelet ADISA Tiranë.
Funksionet kryesore janë:
Krijimi, ndryshimi apo fshirja e një llogarie për të mundësuar rezervimin ;
Rezervimi online i biletës për shërbimet e ZVRPP të ofruara në sportelin e dedikuar ADISA, Tiranë;
Konfirmimi i rezervimit;
Anullimi i rezervimit;
Konfirmimi i anullimit të rezervimit;
Njoftimi në kohë reale i përdoruesve të tjerë për lirimin e orarit;

[images picture_size=”auto” hover_type=”none” autoplay=”no” columns=”3″ column_spacing=”5″ scroll_items=”” show_nav=”yes” mouse_scroll=”no” border=”yes” lightbox=”no” class=”” id=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://www.adisa.gov.al/wp-content/uploads/2017/05/Aktiviteti-ADISA-MOBILE-APP-cmimet.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://www.adisa.gov.al/wp-content/uploads/2017/05/Aktiviteti-ADISA-MOBILE-APP.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://www.adisa.gov.al/wp-content/uploads/2017/05/Aktiviteti-MOBILE-APP-ADISA.jpg” alt=””][/images]

2. Information about Public Services
Making available the 420 Informative Cards as validated by the responsible institutions. These Informative Cards contain information on the documents in order to aply for public services, legal deadline, front offices and relevant tariffs.

3. Call Center
Through the Call Center Module the Citizens will be automatically directed to the Call Center line 118 00 to take information concerning public services.

[/one_full]